[Csaladtortenet 2] FS mikrofilmkészítő játéka

andras pasztohy a_pasztohy at yahoo.com
2020. Sze. 30., Sze, 21:59:03 CEST

Kedves Mindenki!
Nekem a Herczog Szilvi családi jóbarátom. El is küldtem neki a fotót. Nagyon örült neki. A logót apukám tervezte.
Üdv:Pásztohy Anna

Sent from Yahoo Mail for iPhone

On szerda, szeptember 30, 2020, 9:35 du., Tunde Huszar <tuuundiii at gmail.com> wrote:

Koszi Anna,
es a csoros joszag az alabbi 30 eves babstudio gyermeke lehet.
  http://www.herczogbabstudio.hu/
Rakerdezek, hatha emlekszik ra a keszitoje. :) Furdal a kivancsisag, hogy
tukan, pingvin, esetleg varju lehet a joszag.
Udv,
Tunde