[Csaladtortenet 2] Moiré Béla házassága és Gaisz Janka eredete

A.M. schlosslovo at gmail.com
2021. Ápr. 3., Szo, 17:49:43 CEST

Kedves Máté,

a halotti bejegyzésben 1908-ban nem szerepel Janka születési helye vagy
szüleinek neve?
https://dspace.oszk.hu/handle/20.500.12346/446505

Mohács és vidéke 1895-ben azt írja, hogy Janka mohácsi volt. Jó eséllyel
ott kell keresni a házasságot (esetleg Pécsett).
https://adtplus.arcanum.hu/hu/view/MohacsEsVideke_1895/?query=gaisz%20m%C3%B3r%C3%A9&pg=204&layout=s

üdv.

Ádám

Máté Moré <mate.more at freenet.de> ezt írta (időpont: 2021. ápr. 3., Szo,