[Csaladtortenet 2] Benczúr Judit

Attiláné Komáromi komaromiattilane75 at gmail.com
2021. Ápr. 6., K, 17:57:17 CEST

Kedves Listások!

Sajnos meghalt a gépem és csak jóval később javítják meg! Minden
anyakönyvem oda volt mentve!
Az egyikre most nagy szükségem lenne mert egy kicsi lány halálát szeretném
kibogozni! Egyszer egy kedves csoporttárs megtalálta nekem a halottit!
Esetleg tudnátok nekem ebben segíteni?
Fontos volna!
A kislány adatai: Valastyán Judit 1909-ben Szarvason született és 1915-ben
Tiszaföldváron halt meg! Szülők: Benczúr Judit és Valastyán István
Halál oka: agyonlövés

Köszönöm ha tudtok segíteni nekem ebben!

Emőke

Ui.: Most akadt egy helytörténész aki tud nekem ebben segíteni!