[Csaladtortenet 2] [MACSE: 23653] 2018.11.27. Könyvismertető: Szomjas György: Csilla könyve

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2021. Ápr. 9., P, 22:26:55 CEST

Kedves János!

Szomjas György született 1940 Budapest
Szülei György / Astuto Beatrix
Nemesi előnevük elvileg "tarczali". (1908-ban nemesedtek)

Nagyapja Szomjas Lajos (1865, Tiszadada - 1948, Nagygéc) államtitkár nagygéci birtokos volt, aki sokat tett a faluért
- ezért foglalkoztam kicsit a családdal.
Egy nem teljes, de 6 generációs családfám van a családról.
Isten nyugosztalja!

üdv: Szabó Előd

Szomjas György meghalt tegnap.

https://hu.wikipedia.org/wiki/Szomjas_Gy%C3%B6rgy

Érdemes volna a MACSE gyűjteményében róla is megemlékeznünk.

Kérem, akinek megvan a kötet (Csilla könyve), írja meg nekem (vagy a
listára) a családi adatait; apja, anyja, nagyszüleinek születési helye,
időpontja, esetleges testvéreik. Érdemes volna feleségéről is
megemlékeznünk (Ardai Ildikó).

Én igyekeztem minél többet begyűjteni Gyurkának a népzenei (táncházi)
filmjeiből. Üdvözlettel  János

--
A Magyar Családtörténet-kutató Egyesületet (MACSE) levelezőlistája

A levelezőlistára első sorban a tagsággal, a honlappal, az adatbázisainkkal és más projektjeinkkel, rendezvényeinkkel, stb. kapcsolatos leveleket várunk. Szigorúan tilos a listára politikai, világnézeti, vallási vagy más, az Egyesületünk életével és a családfa- és családtörténet-kutatással nem szoros kapcsolatban lévő témákkal foglalkozó leveleket küldeni.
A lista címe: macse at googlegroups.com
A lista honlapja: http://groups.google.com/group/macse?hl=hu
---
Azért kapta ezt az üzenetet, mert feliratkozott a Google Csoportok szolgáltatásbeli Magyar Családtörténet-kutató Egyesület (MACSE) csoportra.