[Csaladtortenet 2] egyházi válás

Beus beusmarie at gmail.com
2021. Ápr. 12., H, 12:20:49 CEST

Kedves Henrik!
A rk váláshoz pápai engedély kellett,  ennek nyomát az illetékes püspökség
levéltárában megtalálod.  A katolikusoknál elég precízen iktattak,  tehát
csak az adott év betűsoros iktatását kell átnézned. Futhat az irat a
dédmama, a férj vagy a területileg illetékes plébános/plébánia neve alatt
is.
Üdv. BBea

Henrik Reitzner <henrikreitzner at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. ápr.
12., H, 12:11):