[Csaladtortenet 2] Téglás, Újfehértó környéki születési bejegyzés

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2021. Ápr. 13., K, 11:21:00 CEST

Kedves József és Mindenki!

Hiányzik Hajdúdorog rkat anyakönyve mikrofilmen, mormonoknál.
Másodpéldány részben megvan a hajdúböszörményi levéltárban 1860-as
évektől végig 1895-ig.
Szerintem ott kellene keresni.

A hajdúdorogi görögkatolikus családoknak nem volt hol legeltetni
jószágaikat (Nánás ésd böszörmény ref. egyház miatt), ők a bökönyi
határban éltek tavasztól őszig, és a bökönyi görög katolikus
anyakönyvbe vannak beírva.

Téglásnak, és Hadháznak csak református anyaegyháza volt, a környéken
rkat pedig Újfehértő, Geszteréd, Debrecen, Hajdúdorog.  A dorogin
kívül mind fent van a neten, így gondolom Hajdúdorog lesz a megoldás.
Ne a mai főutakat nézd a térképen, hanem a régi tanyavilágot, és
dűlőket.

Az másik kérdés, mikor nyit a levéltár?

Üdv, Zsolt!

Lehrreich József <zrinyimiklos9 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021.