[Csaladtortenet 2] Jövendő kor tudósításai

Gyorgy Weber wegyor at gmail.com
2021. Ápr. 14., Sze, 11:35:48 CEST

Kedves Éva!

Valóban érdekes és megőrzésre érdemes bejegyzés. Egyszer én is találtam egy
különlegességet, s amikor jeleztem a listán, hogy be kéne tenni a
gyűjteménybe, akkor kaptam egy finom utalást, melyet most - aktualitása
okán -, készséggel megosztok Veled is:
"Azé a madár, aki fogja, nem azé, aki elereszti!"

üdv:

gy.

Pogányné Samu Éva <vasas1980 at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2021. ápr.
14., Sze, 11:28):