[Csaladtortenet 2] Fekete Rozi házassága Nagykanizsa

Zoltán C. Bánfi zobanfi at gmail.com
2021. Ápr. 14., Sze, 13:45:42 CEST

Kedves Keppinger Boglárka és Kutas László!

Köszönöm az eddigi észrevételeket.

Igen átnéztem, mind az állami, mind a katolikus egyházi anyakönyveket
Nagykanizsán.
MACSE által az előbbi indexelve is van.
Lehet nem is az általam felsorolt településen kell keresni egy esetleges
házasságot, Olaszfa és Nagykanizsa között fekete folt van az idővonalon.
Rozi szüleinek a halottiját szintén nem lelem, miközben a nagybátyja
Olaszfán halt meg.
Amennyiben egyáltalán történt házasság és nem csak bemondás alapján
bejegyeztek valakit a halotti anyakönyvben. Ezt viszont nehéz ebből a
kiindulópontból kideríteni. Lehet meg kellene néznem az egyházi anyakönyvet
is 1907-ből.

Amiatt tartok számon csak négy gyermeket, mivel a többinél Fekete Rozinak
más a származási helye az anyakönyvi bejegyzés szerint, így feltételezem
nem ugyanarról a személyről van szó.

Üdv: Bánfi Zoltán

Laszlo Kutas <laszlo at kutas.ch> ezt írta (időpont: 2021. ápr. 14., Sze
13:32):