[Csaladtortenet 2] Pasche Viktor születése

Jóna Sándor jona at jonafamily.eu
2021. Ápr. 15., Cs, 17:02:13 CEST

Kedves kutatótársak!

Keresek egy születési bejegyzést Győr-Belváros ehk. r.kat. ak-ében.
Az FS-en fent van, de egy lapot nem fotóztak le és gyanús, hogy éppen azon van rajta ami kellene.
Pasche Viktor +1863 04 17 Győr, 9 hónapos korában. Ez alapján a születése kb. 1862 július.
A hiányzó lap 1862 07 16-30 (fsz 105-112), előtte és utána is átnéztem az FS-en.

Ha a gyeleveltar.hu-ra regisztráltak közül megnézné nekem valaki, köszönettel venném!
Üdv., Jóna Sanyi