[Csaladtortenet 2] Bánsági anyakönyvek csereberéje

Lemil lemilpromo at gmail.com
2021. Ápr. 17., Szo, 13:02:19 CEST

Kedves családkutatók, levlistatagok,

gyűjteményem kiegészítéséhez keresek letöltött bánsági (vagyis az egykori
Temes, Torontál és Krassó-Szörény vármegyei) anyakönyveket. Cserére
gondoltam; a már meglévőket (amiket cserében fel tudok ajánlani) a két
csatolmány tartalmazza. Református, római katolikus, örmény katolikus és
evangélikus egyházi, valamint polgári anyakönyvek érdekelnének, főleg olyan
településekről, amelyeknek a 18-19. században volt kimutatható magyar
lakossága. Főleg a FamilySearch-ön kívüli anyagok lehetnek érdekesek, mert
az ottaniakat nagyjából ismerem és megvannak. A gyűjteményem rendszerezett:
település, felekezet és anyakönyv-típus szerint rendeztem a képeket, amint
az a csatolmányokból is kitűnik.

A csere alapja az adatmennyiség, vagyis például ötszáz megabájtért én is
küldök ötszáz megabájtot, egy gigáért egy gigát, stb.

Megismétlem: jelenleg kizárólag bánsági anyagok érdekelnek.

A reménybeli cserepartnerek írjanak a következő címre, ahol megbeszéljük a
részleteket, hogy ne terheljük ezzel a listát: lemilpromo at gmail.com

Jó egészséget és kellemes tavaszt kívánok,

Tóth Tibor