[Csaladtortenet 2] szlovákiai-felvidéki ONLINE címereslevél adatbázis

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2021. Ápr. 25., V, 17:59:05 CEST

Kedves Attila!
A Hungaricanában megnézted? Nem címereslevél adatbázis, de rengeteg
nemesekkel foglalkozó oklevél található ott.
https://hungaricana.hu/hu/adatbazisok/leveltar/
Szlovákiában őrzött anyag is van.
https://archives.hungaricana.hu/hu/charters/
Én is találtam a Pozsonyi anyagban a családomat érintő anyagot.
https://archives.hungaricana.hu/hu/charters/search/results/?list=eyJxdWVyeSI6ICJXSkVMPShcIlN6bG92XHUwMGUxa2lhXCIpIn0
Üdv: Ili

Attila Bayer <macse.bayer at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. ápr. 25., V,
16:27):