[Csaladtortenet 2] Keresem, de nem találom

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2021. Aug. 6., P, 18:15:45 CEST

Valamennyi feltételezhető származási helyét indexelték már a FS-ön;
ezeket végignéztem, beleértve Zólyom városát is.

Tekintettel az amerikaiak számára különleges hosszú Ő betű miatt
keresztnévre is kerestem; Budapest valamennyi katolikus anyakönyvi
kerületét beleértve, azokat is, amelyeket nem indexeltek. Azt hiszem,
marad egy feltáratlan pont a családfán. Szerencsére nem túl közeli
rokon. Ükapai oldalág. Feladom.  Köszönet eddig is.   János

2021. 08. 06. 13:04 keltezéssel, Lengyel, Jánosné írta:
> Orosházán megnéztem az 1883-1884-es anyakönyveket, ott nem volt.
> Üdv,
> Gabi

> --

Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása