[Csaladtortenet 2] Azonossági szám

Soós Ferenc fsoos at t-online.hu
2021. Aug. 8., V, 16:08:59 CEST

Kedves Kutatótársak!

Egy szokatlan (vagy csak nekem szokatlan, mivel máshol nem találkoztam
ilyennel) rk. keresztelési bejegyzéssel találkoztam Bajaszentistvánon. Hudi
József és Sztrikinácz Rozália gyereke (János) 1877. júl. 11-én született és
keresztelték. Az anyakönyv megjegyzés oszlopában egy számsor
(3082.06.87.0077) szerepel "azonossági szám" bejegyzéssel. Mit jelent ez a
számsor? Lehet, hogy a katonaságnál használt azonosítószám? Tud erre valaki
konkrét magyarázatot?

Üdvözlettel (és köszönettel): Soós Ferenc