[Csaladtortenet 2] Keresem, de nem találom

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Aug. 10., K, 14:33:12 CEST

Kedves János!
Első reakcióm az, hogy persze, simán írhattak 50 évet a gyászjelentésre és
diktálhatták be ezt az életkort a rokonok, de a keresztelési anyakönyv
többet nyom a latban, tehát tényleg inkább 58 évesen halt meg, majdnem
három hónappal az 59. születésnapja előtt.
Ugyanakkor magalapozottabb lenne ez a vélemény, ha a házassági bejegyzése
is meglenne.
Sajnos Olga lányát 1855-ben simán szülhette 18 évesen és 26 évesen is.
Esetleg az ő keresztelési anyakönyvében nincs benne az anya éltekora?
Üdv,
Anna

Dr. Zana János <jzana9941 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. aug. 10., K,
12:33):