[Csaladtortenet 2] Segítségkérés - zsidó ág kutatás

Martina Gorondy gorondymartina at gmail.com
2021. Aug. 10., K, 17:38:06 CEST

Kedves MACSE Tagok!

Érdeklődni szeretnék, hogy ismertek-e olyan tagunkat, aki vállal zsidó ág felkutatást. Megmondom őszintén, hogy beletört a bicskám a családunk egy ágába, olyan mintha minden eltűnt volna, de úgy érzem, hogy rossz helyen keresem, és nem jutok dűlőre a zsidó anyakönyvekkel és kereséséi helyekkel. Eljutottam arra a pontra, hogy midenképpen szükségem lenne a családom ezen ágának kiderítésére, nagyon fontosnak érzem az identitás szempontjából, mégis kevés vagyok hozzá, szívesen megbíznék valakit. Ha tudtok ilyen kutatót, akár céget, akár magánszemélyt, kérlek írjatok nekem.

Nagyon köszönöm, mindenkinek sok sikert!

Gorondy-Wilde Martina
+36 20 473 81 28

OFFICE:
1056 Budapest