[Csaladtortenet 2] Debrecen ref. névmutató

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Aug. 12., Cs, 01:27:17 CEST

Kedves Gábor!
Az adatbázisok online is azt mutatja, hogy a halotti index csak 1885-ig van:
https://adatbazisokonline.hu/adatbazis/mikrofilm-anyakonyvek/adatlap/18520?search=%22debrecen%22%20halotti%20anyak%C3%B6nyvek%20reform%C3%A1tus%201895%20index&term=eyJxIjoiXCJkZWJyZWNlblwiIGhhbG90dGkgYW55YWtcdTAwZjZueXZlayByZWZvcm1cdTAwZTF0dXMgMTg5NSBpbmRleCIsImZxIjpbXSwic29ydCI6InNjb3JlIiwiYXEiOiIiLCJhcVR5cGUiOiIifQ==&curr=1
Elég félrevezető az összefoglaló, de az Évek sorban alul látszik, hogy
1895-ig a születési, házassági és halotti anyakönyvek vannak. Szerintem.
Üdv,
Anna