[Csaladtortenet 2] keresés

Lengyel Attiláné lengyel.attilane.eva at gmail.com
2021. Aug. 23., H, 11:14:14 CEST

Kedves Listatagok!

Köszönöm a válaszokat az „obiit”-ra. Eddig többnyire csak kereszt megjelöléssel találkoztam.

Egy másik kérdésem volna. Egyik anyai ükapám apjánál akadtam el. Házassága szerint gyulai származású és lakosú. 14 gyerekét megtaláltam, de sehol nem akadok a születésére. Lehet, hogy valamit nagyon elnéztem?

Előre is köszönök minden segítséget: Lengyelné Éva

Balog Márton

? Gyula ∞ 1838.febr,05 Gyula

Merza Mária Magdolna

*1820.ápr.8

 Márton 1838 szűcsmester, János 1840, Teréz 1841, Anna 1843, Antal 1844, Pál 1846

Károly 1847, Rozália 1849, Piroska 1851, Ignác 1853,

István 1854 szűcs ∞ Endrész M, Mária1857, György 1860, József Alexander 1861