[Csaladtortenet 2] MEGHÍVÓ_Családkutató rendezvény, kiállítás Szolnokon

Temesvári Jenő mail.temesvarijeno at gmail.com
2021. Aug. 26., Cs, 14:15:59 CEST

Örömteli hír hallani a jubiláló szolnoki csoport rendezvényéről egyben
szívből gratulálva, további sikeres éveket kívánok tagjainak.
Legalább ennyire örömteli számomra, hogy Rajeczky Zsuzsanna még itt van,
és ő is dolgozik. Csak remélni tudom, hogy marad is, és nem engedi el az
újonnan megválasztandó Vezetőség
Üdvözlettel: Temesvári Jenő