[Csaladtortenet 2] Kiolvasási segítség

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2021. Aug. 27., P, 17:30:32 CEST

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CS64-C9ZL-Z?i=23&cat=226848

A szöveg legfontosabb részét ki tudom olvasni, de segítség volna nekem a
hiányzó rész is.

H.? Carl Frommhold dr. J? medicin u d. Entbindungskunft..? , von Igló in
d. Zips ledig(?)

Frau Ludovica geb.v. Raits verwitwet Mojsisovits von hier geb.

(https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-C333-D3JP-G?cat=226848
Mária Lujza néven született 1798 február 11-én.)

A tanúk Schedius Lajos egyetemi tanár és György Károly gyógyszerész.

Leginkább a vőlegény tevékenységének megnevezését nem értem.  A források
amúgy megegyeznek abban, hogy Fromhold egy m-mel írta a nevét.

Üdvözlettel  János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása