[Csaladtortenet 2] Kiolvasási segítség

Rieger Adrian-Francisc afrieger at tiscali.it
2021. Aug. 27., P, 18:34:51 CEST

H(err) Carl Frommhold, Dr. d(er) Medizin und d(er) Entbindungskunst dahier, von Igló in d(er) Zips geb(oren), ledig.
H(err) Ludwig v(on) Schedius, kön(iglicher) Rath und Professor an d(er) hiesigen k(öniglich) ung(arischen) Universität
H(err) Carl v(on) Győry, Apotheker und Wahlbürger dahier.
Frommhold Károly, az orvostan és szülészet doktora itten, született Iglóban (Szepesség), nőtlen.
Von Schedius Lajos, király tanácsos és tanár az itteni magyar királyi egyetemen.
Győry Károly úr, gyógyszerész és választópolgár itten.

Üdv,
Rieger A. Ferenc