[Csaladtortenet 2] fordítás - talán gót?

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2021. Aug. 29., V, 21:32:04 CEST

Kedves Andrea,
igen, "gót" írás.

Franz ROCEK, Chur- und Beschlagschmied im k.k. Hof-Post-Stallamte, gebürtig
von Hohenmauth, Chrudimer Kreis in Böhmen, des Thomas ROCEK, Bürgers, und
der Anna geborne NOVAK, beider seligen Eltern ehelicher Sohn

Franz ROCEK, gyógy- és patkolókovács a cs. és kir. udvari posta
istállóhivatalnál, született Vysoké Mýto-ban a Chrudimi körzetben, néhai
Thomas ROCEK polgár és néhai NOVAK Anna fia.

Üdv
Krisztián

Andrea Forgó via csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt írta
(időpont: 2021. aug. 29., V, 21:05):