[Csaladtortenet 2] Nyomtalan születés

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2021. Aug. 30., H, 11:53:43 CEST

Keresem Leyritz Irén (Irene Julia Gizela Rosa) születési bejegyzését, de
hiába. Az alanti adatok fölöslegesnek tűnnek, csak annak igazolásául
írtam le, hogy valamennyi családi eseményt a Deák téri német nyelvű
gyülekezetnél jegyezték be.
Irén szülei:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CS64-C9ZX-9?cat=226848
Leyritz Károly és Mojsisovics Róza házassága 1851 március 1-je;
lányuknak elvileg decemberben kellett születnie.
Leyritz Irén születése 1851 és 1852 fordulóján volna, de nincs.
008520250 filmszámon (358 kép; 1851 december 29 után) megjegyzések
következnek, ezután indexek, majd 402-es képnél folytatódik 1851
december 31-én. Ott sincs.

Gyermeke születése
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CS64-CN9F?i=107&cat=226848
Emresz Károly Géza születése 1873 június 17

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-C333-J2CH?i=372&cat=226848
Leyritz Irén halálesete (008520251 film 373 kép) 1873 július 6. Itt
bejegyezték, hogy Irén 21 és fél éves volt. Következésképp 1851 végén,
vagy 1852 elején kellett születnie.
Irén egyetlen testvére, Olga ekkor 16 éves volt.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-C333-JK9F?i=394&cat=226848
Karl Emresz (apa) halálesete (008520251 film 395 kép) 1874 december 18
Na, erre kössetek csomót! Hol született Irén?? (más budapesti
gyülekezeteknél is kerestem)   Üdv, János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása