[Csaladtortenet 2] Nyomtalan születés

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2021. Aug. 30., H, 17:49:10 CEST

Köszönet mindenkinek, Gábor még a linket is elküldte. Ezt a könyvet
többször is végignéztem. Valószínűleg azért kerültre el a figyelmemet,
mert nagyon halvány tintával írták. Sőt, találtam egy új fonalat: a
keresztanya nyilván nagynényje volt (Raics Julianna)

Közben találtam egy BFL levéltári forrást, amely soproninak írja (a
hagyatéki iratok között).

Sok-sok köszönet mindenkinek.    János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása