[Csaladtortenet 2] Nyomtalan születés

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2021. Aug. 30., H, 21:17:25 CEST

Ilyen még nem volt. Tüzetesen megnézve az általatok küldött indexeket,
olyat találtam, amilyet még soha!

Gyanús volt nekem, hogy eddig ebben az időszakban nem volt anyakönyvi
esemény ennél a családnál. És mégis.

> Ezen felek 1858-ban június 14-én elválasztván most a józsefi
> nyíltparancs 53 es 6288 szerint újra egybekeltek
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:3Q9M-CSLR-TSWH-L?i=28&cat=227011
(filmszám 008204719) (kép 29)

Milyen rendelet volt az, amely miatt az elvált feleknek ismét össze
kellett házasodniuk? Szabályosan, lelkész előtt!  üdv,  Z.J.

2021. 08. 30. 12:40 keltezéssel, Pasa István írta:
> a deák téri magyar nyelvűben ott van az indexeknél
>
> --

Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása