[Csaladtortenet 2] Leyritz- Mojsisovits

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2021. Aug. 31., K, 12:03:28 CEST

Jogász kell ehhez, hogy kibogozza. Köszönöm. De ebből nem értem, miért
kellett; Idézem:

> Ezen felek 1858-ban június 14-én elválasztván most a józsefi
> nyíltparancs 53 es 6288 szerint újra egybekeltek
a házasfeleknek ismét összeházasodniuk. Egyáltalán: ez egyházi, vagy
polgári kötelezettség volt, és miért?

                        Az iratok lelőhelyét köszönöm. Üdvözlettel János

Különösen meglepett, hogy György 1841-ben kérte a nemességet, de csak
1861-ben kapta meg. Akkor (1841) ugyanis élt még az apja, aki szintén
kérelmezte, de nem kapta meg.

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása