[Csaladtortenet 2] A Gulág és Gupvi táborokban fogvatartott magyarok - Elérhető a Szovjetunióba elhurcoltak adatbázisa

Nagy László nagyl at kreatormi.hu
2021. Dec. 4., Szo, 10:30:11 CET

Kedves listatagok!

Erik levelét követően gondolom sokunk keresgélt az adatbázisban. Én is
megtaláltam nagyapám kartonját. Most újra megkeresve mintha azt látnám,
hogy időközben bővültek, némileg módosultak is a kartonhoz megadott
információk. Nem rémlik, hogy a "Kapcsolódó táborok" adatai ilyen
részletezettséggel, térképpel szerepelte volna. Ha tévednék, elnézést!

Üdv: Nagy László