[Csaladtortenet 2] Kiolvasási segítség kérése

Erzsebet Balogh sajkod53 at gmail.com
2021. Dec. 5., V, 19:17:44 CET

Kedves segítő listatársak!
Mindenkinek köszönöm a kiolvasási segítséget. Sajnos mindenki azt a
változatot látta bele a nehezen olvasható részbe, amit én is gyanítottam,
de nem írtam le, hátha nincs is igazam. Eddig az online családkönyv alapján
azt hittem, hogy ismeresem Szedra (Zedra) Anna szüleit (Zedra Leopold és
Fischer Anna), de Zedra Anna születésénél sajnos más az anya neve. Ez
magában még nem lenne baj, de nem találom az anyakönyvben se Fischer Anna
halálát, se egy új házasságot Kerning Annával. A családkönyv szerint nincs
is Kerning a faluban. Egyelőre nem jutottam tovább. A Zedra név is eleve
egy furcsa vezetéknév, ilyen név se volt korábban Dettán.

A bánáti anyakönyveket egész véletlenül találtam meg. Valaki a facebookon
kiolvasási segítséget kért egy kisjécsai bejegyzéssel kapcsolatban és én
emlékeztem, hogy az is a Bánátban van. Onnan jutottam a nyomára a bánáti
anyakönyveknek. Nem tudom, mennyire teljes a gyűjtemény. Dettán például
véget ér a film még 1850 előtt.
A link:
https://www.familysearch.org/search/catalog/results?count=20&placeId=58362&query=%2Bplace%3A"Austria%2C
Banat"&subjectsOpen=730940-50
<https://www.familysearch.org/search/catalog/results?count=20&placeId=58362&query=%2Bplace%3A%22Austria%2C%20Banat%22&subjectsOpen=730940-50>
Itt csak akkor látszódik a teljes lista, ha az Austria, Banat belüli
helyszínek sorra rákattintunk.
Az anyakönyveket a Baden Württembergi Állami Levéltárban fotózták 1971-ben.
Tudja valaki, hogy kerültek oda a bánáti anyakönyvek? Vajon más
anyakönyveket is fényképeztek?

Jó kutatást mindenkinek, aki itt eddig nem ismert filmeket talál!

Balogh Erzsébet