[Csaladtortenet 2] Kiolvasási segítség kérése

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2021. Dec. 5., V, 23:23:40 CET

Kedves Eerzsébet!
Nem vetném el azt a lehetőséget, hogy Fischer Anna és Kerning Anna egy és
ugyanaz a személy. Egyik ősöm sógornője a követező vezetékneveken szerepelt
a gyerekei keresztelési bejegyzéseiben (1739-1750) között (az apa végig
Babarczi István): Szonka, Molnár, Szalkai, Sarkay, Szalkay, de a
legtöbbször Molnár. A keresztszülők azonossága ill. átfedése mutatta, hogy
azonos személyről van szó. Nem ez volt az első ilyen eset, de most hirtelen
ezt tudom idézni.
Üdv,
Anna

Erzsebet Balogh <sajkod53 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. dec. 5., V,