[Csaladtortenet 2] Evangélikus anyakönyvek-Losonc

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2021. Dec. 6., H, 04:37:25 CET

Szerintem felesleges jelenteni; nem fogják kijavítani, mert ilyenre
egyszerűen nincs munkaerő. (És Losonc ma Szlovákia, tehát ez az index
felhasználók által nem javítható.)

De azért a hecc kedvéért:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9T99-K6V?i=216&cc=1554443&cat=1195688
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9T99-K8H?i=241&cc=1554443&cat=1195688

Az 5016704-es film 217. és 242. képkockája között nyolc kivétellel
minden oldalon a keresztszülők voltak (félre-)indexelve szülőként.
(Kivételek: 218, 222, 227, 231, 233, és 241, ahol jó oszlop volt
indexelve, és 228 és 235, ami ismétlés, tehát nem volt indexelve.)

(A hiba nem folyamatos, mert az FS találomra adja ki az oldalakat az
indexelőknek, tehát egymásutáni oldalakat nem feltétlenül ugyanaz az
önkéntes indexelte.)

Juli
/\ /\
>*.*<