[Csaladtortenet 2] dns kutatáshoz ismeretek

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2021. Dec. 6., H, 09:12:57 CET

Kedves Jóska!

A DNS és családfakutatás Facebook csoportban nemcsak tanulni, hanem kérdezni
is lehet.
Rengeteg különböző oldalról származó elemzett adat került fel.
Nekem a MyTrueAncestry oldal archaikus leletekkel való összehasonlítása ad
majd legértelmesebb képet.
A szokásos, fél Európát kékkel, másik felét zölddel bekarikázós "eredmények"
csak arra jók, hogy az ember azt gondolja magáról, nem magyar :)
A fent említett csoportban viszont az is kiderül, mit kell érteni magyar
alatt, milyen egy mai magyar genetikai összetétele.
Nagyon nem az, mint amit eddig mindkét oldal gondolt róla.
A projekt eredménye még 2 év is lehet.
Én édesanyámnak rendeltem egy tesztet addig pénzért.

https://mytrueancestry.com/en
https://www.facebook.com/groups/317692172212772

üdv: Előd