[Csaladtortenet 2] Fw: Bánsági anyakönyvek a Family Search-ön

Burian Felician burian_felician at yahoo.com
2021. Dec. 6., H, 15:50:42 CET

Kedves Társak,
a lenti, nagyon hasznos eligazitásokhoz csak annyit tennék hozzá, hogy a bánsági anyakönyvek esetében is érvényes az, hogyha nem sikerül a helységek mai nevén a keresés, próbáljátok meg a magyar elnevezést is használni. Én, az engem érdeklő Kisjécsa esetében például, igy találtam meg a FS-n az ottani anyakönyveket.
üdvözlettel,
Felicián