[Csaladtortenet 2] hadilevelek

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2021. Dec. 7., K, 13:28:54 CET

Kedves Gábor,

ha jól értettem a célt, hogy publikálnád (nyilvánosan elérhetővé tennéd),
akkor akár saját honlapodon (ha van, vagy csinálsz), de lehet, a MACSE is
befogadná és közzétenné a honlapján (becsatoltam a három fő vezetőt
másolatba). Továbbá még esetleg tematikus FB-csoportokat is érdekelhet a
téma.
Hogy a HM-HIM Hadtörténeti Múzeum és Levéltárat érdekelné-e és a
befogadáson kívül elérhetővé is tenné-e, azt nem tudom, ezt adott esetben
tőlük kellene megkérdezni.

Hirtelen ennyi ötlettel tudok szolgálni.
Én speciel szívesen olvasgatok ilyen információkat is.

Üdv
Krisztián

Magyarszéky Gábor <magyarszeky at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. dec. 7.,
K, 13:14):