[Csaladtortenet 2] Fordítás kérése

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2021. Dec. 8., Sze, 17:59:55 CET

Erzsébet Aranyos kérdezett:

> Susanna Pál 21. tétel

meghalt 1886.
21. Pál Zsuzsanna, Rimabányán született augusztus 11.-én,
kereszteltetett 12.-én, atyja János, cipész/csizmadia, anyja Habaj
Judit második gyermeke. Keresztszülők nemzetes Farkas György és
Palkovics Zsuzsanna nemzetes asszony, Palkovics György professzor
felesége, született Farkas.

> Paulus Palkovits 29. tétel

29. Palkovits Pál, Bányán született augusztus 20.án, kereszteltetett
23.-án, atyja Pál, anyja Farkas Erzsébet második gyermeke.
Keresztszülők Svehla Pál igazgató tanító úr, és Holko Magdolna a
keresztelőnek hajadon leánya.
Meghalt 1909.

> Michael Csach 15. tétel

15. Csach Mihály, Priboj-ban született júli 8.án, kereszteltetett
10.-én, atyja János, anyja Gretso Mária negyedik gyermeke.
Keresztszülők Benyo Mátyás és Széles Mária.

 Juli
/\ /\