[Csaladtortenet 2] Fura eset

Dr. Zana János jzana9941 at gmail.com
2021. Dec. 8., Sze, 20:45:17 CET

Régebben lejegyzett adatokhoz kerestem bizonyítékokat. Így leltem rá
Zlinszky László és Vogesberger Anna házasságára:

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939J-XQV9-Q?i=141&cc=1743180

1827-ben köttetett; ebből tudtam meg a feleség életkorát. Eszerint
1802-ben született - de hol? Azt nem tudom kiolvasni. Egyébként az akár
a lakhelye is lehet. Egyetlen gyermekük született: Laura Mária Antónia
(1828).

Zlinszky László ismét megházasodott Halász Katalinnal 1830 június 14-én.

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939K-RTSG-2D?i=262&cc=1858355&cat=23312
(olvashatatlan, csak poénból írtam ide)

és tengersok gyermeke született. A vőlegény személyét a születési hely
és az életkor alapján hasonlítottam össze.

Furcsállom, hogy katolikusként ilyen rövid időn belül ismét
megházasodott. Vogelsberger Anna 1862-ig élt, Halász Katalin 1866-ig.

  Emlékeim szerint több családfán is láttam ugyanezeket az adatokat.
Higgyem – ne higgyem?  Üdvözlettel János

--
Kutatott családnevek: Zana, Mauthner, Brachtl, Békési, Mojsisovics, Ungvári, Márki-Zay, Kása