[Csaladtortenet 2] familysearch oldala

Jóna Sándor jona at jonafamily.eu
2021. Dec. 10., P, 23:46:20 CET

Kedves sorstársak!

Akinek nem jönnek be a képek, az valószínűleg Mozilla Firefoxot használ, ahogy én is.
Próbáljátok meg más böngészővel, pl. Chrome-mal működik.

Üdv, Jóna Sanyi

Feladó: "családtörténet lista" <csaladtortenet at levlista.theka.hu>
Címzett: "családtörténet lista" <csaladtortenet at levlista.theka.hu>
Elküldött üzenetek: Péntek, 2021. december 10. 15:02:47
Tárgy: [Csaladtortenet 2] familysearch oldala

kedves Kutatók!
csak én nem tudok kutatni most a familysearch oldalon? nem ad ki képeket. Amúgy is egyre rosszabb a keresés, iszonyat szanaszét adja ki az eredményeket, de most még képeket se mutat...
Tud valaki valamit róla? Karbantartás? Vagy elromlott?
köszönöm!Andi