[Csaladtortenet 2] Pécsi kérdés

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2021. Dec. 12., V, 11:53:54 CET

Kedves Aurél!

Jó lenne,ha több adatot megírnál. Pl.a gyerekek mikor születtek,esetleg hol?

A házasságot kerested? abban talán (nem biztos) benne van  Anna vezetékneve.

Ami még eszembe jutott,a  férj halottijában  is benne lehet  a teljes neve
( szintén nem biztos )
Azt írod,hogy 1754-től éltek Pécsen. Én találtam egy kislányt
1745-ben,szintén pécsi Belvárosi  anyakönyvben.

https://www.familysearch.org/search/record/results?count=20&m.defaultFacets=on&m.facetNestCollectionInCategory=on&m.queryRequireDefault=on&q.anyDate.from=1735&q.anyDate.to=1760&q.fatherGivenName=martinus&q.fatherSurname=balovi%2A&q.motherGivenName=anna

Üdv:
Zsuzsa