[Csaladtortenet 2] Kmecz család Békéscsaba

Erik Dirbák dirbakerik at gmail.com
2021. Dec. 12., V, 19:35:10 CET

Esetleg ha valaki eljutna a békéscsabai temetőbe lefényképezhetné a
sírjukat. Sajnos az interneten nem találtam online temető adatbázist. De jó
lenne megtudni, hogy miért és melyik koncentrációs táborba hurcolták el
őket. Köszönöm.

Erik Dirbák <dirbakerik at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. dec. 12., V,
19:32):