[Csaladtortenet 2] Kmecz család Békéscsaba

Erik Dirbák dirbakerik at gmail.com
2021. Dec. 13., H, 11:13:05 CET

Köszönöm a válaszokat, a némek kártyákon pontosan nem látom, hogy miért
kerültek oda. Ezek szerint ők menekültek voltak? Mivel 1948/1949 olvasható
az iratokon. Tehát nem koncentrációs táborban voltak, hanem,
menekülttáborban? Köszönöm. Üdv. Erik

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. dec. 13.,
H, 8:26):