[Csaladtortenet 2] FS működés

Pócsi Zsolt pocsimail at gmail.com
2021. Dec. 15., Sze, 10:03:09 CET

Kedves István!

Péntek óta nálam sem működik a honlap ezen része. A kezdődoldalt se adja be.
Megpróbáltam a művházban másik gépen, ott is akadozott, de beadta. Mindkét
gépen google chrome van. Windows 10-es.
A katalógust engedi hasznnálni, de a Feljegyzések feliratra kattintva
semmit nem ad ki, csak egy szép üres fehér lapot. Előzménxeket is
kitöröltem.

Nagyon kellene Balkány református, és Pécs környíéke római kat indexelt
anyakönyveiben kutatni.

Ha van valakinek ötlete, kérem ossza meg.

Zsolt!

Varga István <istvan.varga at ikl.hu> ezt írta (időpont: 2021. dec. 15., Sze,
9:06):