[Csaladtortenet 2] Szlovákiai levéltárak

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2021. Dec. 17., P, 15:53:02 CET

Kedves Zétény,

ez nem könyvtár, nincs "könyvtárközi kölcsönzés". Az iratok helyben
kutathatók, tekintve, hogy általában sérülékeny régi dokumentumokról van
szó.
Tudtommal itt sem tudod a Békés megyei iratokat átkérni Győrbe, mert ott
szeretnéd kutatni....

Üdv
Krisztián

Zétény Szabó <zetenyszabo99 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. dec. 17.,