[Csaladtortenet 2] Czirbus

Zoltán Czellecz zczellecz1031 at gmail.com
2021. Dec. 22., Sze, 15:00:39 CET

Kedves Emőke,
Őskeresőn elérhető anyakönyvekben 1887-1895 között, illetve 1896-1908
között Czirbusz Endre házasságkötését Kondoroson nem találtam. A házaspár
elsőszülött gyermeke Endre, 1897 december 8-án Kondoroson született, a
második gyermek, Vilma Gizella 1899. február 21-én szintén ott.
Czirbusz (így szerepel az akv-ekben) Endre felesége Benczúr Vilma az akv.
szerint Makón született 1873. július 12-én, és 1962 október 14-én Kőszegen
hunyt el (Kondoroson temették október 16-án). Esküvőjük lehetett esetleg
Makón, de Makó az Őskeresőn sajnos nincs feldolgozva. Familysearch-ön
/Makóra keresve/ nem találtam a bejegyzést (1895-ig). Házasságkötésük
időpontja valószínűleg 1891-97 közé eshetett.
üdv
Zoltán

Attiláné Komáromi <komaromiattilane75 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021.
dec. 20., H, 15:17):