[Csaladtortenet 2] Segítség kérése - Pilisborosjenő polgári anyakönyvei

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2021. Dec. 25., Szo, 17:42:08 CET

Kedves Beáta!
A Pest megyei polgári anyakönyvek nincsenek fenn az FS-en.
Levéltárban kutathatóak,az időkorlátok betartásával.1910-es születés nem
kutatható.

Egyenesági leszármazott kikérheti  a születési anyakönyvi kivonatát,ha
tudja a dátumot.
(bármelyik anyakönyvi hivatalban,vagy az Ügyfélkapun)

Esetleg,ha katolikus volt,az Egyházmegyénél tud online kutatni (ami fizetős)
Ami még sikeres szokott lenni,a helyi papot "megkörnyékezni" :)

Üdv!
Zsuzsa

Farkas Beáta <farkas.beata at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2021. dec. 25.,
Szo, 17:18):