[Csaladtortenet 2] személyes írás a családfakutatásról

Gabriella Tamaskó tamaskogabi at gmail.com
2021. Dec. 25., Szo, 19:49:34 CET

Tényleg szuper, érdekes cikk, érdekes fotókkal, gratulálok Magdi, hogy
megragadtad az alkalmat! Remélem jó reklám is lesz, szerintem erre alkalmas
a kezdők számára is érthető megfogalmazás, a  tippek, a személyes élmény
megosztásá, amiket én is meg tudok erősíteni. Köszi Gyurinak is, hogy
feldobta nekem újra.

Kívánok Mindenkinek további áldott karácsonyt, és boldog, egészségben,
örömökben, és hát nem utolsó sorban ilyen sikeres találatokban, ahhoz
kapcsolódó átélésekben gazdag új évet!

Ui. néha érdemes bele is gondolni az adatok mögé, talán a képernyőtől
eltávolodva, elképzelve a dolgokat, hogy élőbbé váljon valamelyik ős sorsa:
konkrétan mire gondolok, egy példa: én sokszor sajnos csak vakon írom a
fába az évszámokat. És egyszer csak nem a gép előtt ülve, hanem
elgondolkozva esett le, hogy egyik épp mostanában sokat kutatott ős apja
sajnos annak egy éves korában meghalt. Igy gyakorlatilag félárva volt, nem
ismerte apját, emiatt az addig általam hanyagolt mostohaapa egyből fontossá
vált (érdekes a kutatótársamat mindig is az ő kutatását noszogatta mintha
érezte volna, vagy ő felfigyelt rá)

Üdvözlettel:
Gabi

György Négyesi <negyesigy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. dec. 25.,