[Csaladtortenet 2] személyes írás a családfakutatásról

CsBZs csbzs1 at yahoo.com
2021. Dec. 26., V, 00:27:51 CET

Kedves Magdi!
Le vagyok nyűgözve a cikkedtől. Való igaz, hogy azokat az érzéseket, amiket a családkutatás során érzünk nem pótolhatja más. Én is éreztem hasonlót egy Őcsényi temetőben, vagy a Keselyűsben (azóta lebontott) ház előtt állva. A szívem mindahányszor mágnesként vonzott a helyekhez, emberekhez, akiket/amiket felleltem. Nem is beszélve a már kétszer lebonyolított családi találkozó (145 és 110 fős) meleg hangulatáról.
Szóval gratulálok!
Szeretettel
Zsuzsi
(CsBZs)

Bécsy/Béchy/Bétsy és i végz déssel ugyanezek,Perschmann,   Czakó,   Gay,Gönczy/Gönczi, Cseresnyés, Kócsy/Kócsi, Varga (Pozsony környékér l), Oderszky)