[Csaladtortenet 2] Segítség kérése - Pilisborosjenő polgári anyakönyvei

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2021. Dec. 26., V, 15:41:13 CET

Kedves Krisztian!

En is igy tudtam, de biztam benne, hogy hatha tud Zsuzsa valamirol, amirol
en nem hallottam. Nagyon orulnek en is az egyhazmegyei anyagoknak, ha mar a
Pest megyei anyakonyveket nem lehet otthonrol nezni.

Szep napot es boldog karacsonyt!
Balazs

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2021. dec. 26.,
Vas 15:08):