[Csaladtortenet 2] segítség kérés

Lengyel Attiláné lengyel.attilane.eva at gmail.com
2021. Dec. 27., H, 09:11:38 CET

Kedves Listatársak!

Valahogy elakadtam!

Szlovákiai Feled község (Besztercebányai körzet) róm kat anyakönyveit
keresem. A katalógus szerint 1922-ig létezik, de behíva csak 1877-ig
találtam házasságit. Csincsik János és Bácskai Julianna házasságát keresném.
Egy gyermekük 1912 aug.22-én született. Az apa Feledi, az anya Serkei. Ezt
egyszer kimásoltam, de most nem találok rá. Szeretnék kapcsolatot találni a
már kigyűjtött családfához, vagy elutasítani.

Minden segítséget köszönök.

Üdvözlettel: Lengyelné Éva