[Csaladtortenet 2] FamilyTree

Lajos Kámory kamory.lajos at gmail.com
2021. Dec. 27., H, 21:42:38 CET

Kedves Levelező Társak!

Hogyan lehet a Family tree-n kapcsolatot megszakítani?

Egyik ősöm kétszer házasodott, mindkétszer azonos nevű lányt vett el.
Bár én úgy emlékszem, hogy a második házasságból született fiút jó
helyre akartam felvinni, de az első házassághoz vitte be. Másodszorra
sikerült a második házassághoz csatolni, de most két házasságnál is
fent van. Törölni nem enged a rendszer, 3 javaslatot tesz, köztük,
hogy töröljem a kapcsolatot.
Másik eset: Egy másik családnál, ahol én is vittem be adatot, valaki
az azonos nevű fiúhoz felvitte az anyát is feleségnek némileg elírva a
vezetéknevet. Ezt a kapcsolatot is szívesen törölném, a dátumokról
látszik, hogy nem jó. (Keveset foglalkozom a Family Tree-vel. Nem
szoktam megváltoztatni a bejegyzéseket, akkor sem, ha nem értek vele
egyet, inkább üzenni próbálok, de erről lesír, hogy rossz.)

Üdvözlettel
Lajos