[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: Re: [MACSE: 23205] Az év családfája

Zám László laszlo.zam at freemail.hu
2021. Feb. 6., Szo, 10:49:58 CET

   Kedves Lajos!
Ez egy nagyon jó ötlet, de ilyet egy fő nem vállalhat magára! Nagyon pozitív emberileg ez a felajánlás, de féltenélek! Mi van például akkor, ha a gondozásodból kikerülő győztes év családfáról utóbb kiderül, hogy pontatlanságokat tartalmaz? Az már nem pályamű kategória. A játék és a pályamű (ami egy tudományos munka) fogalma nehezen fér meg egy platformon. A kiinduló pontoktól minden családfát visszaellenőrizni képtelenség egy embernek és az nem 5 perc.Sokan kíváncsiak lennénk különböző fa konstrukciókra, de legyen az pontozás nélkül, vagy pontozással, de csak  formailag pontozva.
üdv: László