[Csaladtortenet 2] Halálozási időpont keresése

Komáromi Diána komaromidiana2000 at gmail.com
2021. Feb. 6., Szo, 19:32:59 CET

Üdv,

én 2007-eset is, tesztelésből kerestem, és kiadta az eredményt.

Érdekes ugyanakkor, hogy 1933-as születésű rokont nem ad ki, pedig olyan
szinten vagyok biztos minden adatában, hogy még a szemem előtt vannak az
iratai, név, anyja neve, születés helye és ideje, emlékszem, amikor
nézegettem a személyijét. Az anya Terézia volt, és sem így, sem Teréz
kereséssel nem találta az adatbázis... Valami elírhattak a halottiban.
Sajnos akire igazán kíváncsi lennék, 1899-ben született, tehát nem
kereshető.

Üdv

Dia