[Csaladtortenet 2] Halálozási időpont keresése

Komáromi Diána komaromidiana2000 at gmail.com
2021. Feb. 6., Szo, 19:45:16 CET

Kedves Gabi,

a 2007-es találatom pont dupla keresztneves, az 1933-as születésűnél
viszont nem volt, csak 1 keresztnév... De az ő édesanyját sem találtam,
ezért gyanakszom arra, hogy az ő neve lehetett máshogy írva hivatalosan.
Mindegy, sok jelentősége nincsen, csupán érdekességképpen írtam meg. :)

Szép estét,

üdv,

Dia